Translations

Urynkowienie usług publicznych/2/en: Różnice pomiędzy wersjami

Z Encyklopedia Administracji Publicznej

(Utworzono nową stronę "'''Literature''': ''Administracja i zarządzanie publiczne. Nauka o współczesnej administracji'' [''Administration and public management. Science of modern administrat...")
 
(Brak różnic)

Aktualna wersja na dzień 22:14, 31 gru 2019

Objaśnienie komunikatu (prześlij)

Ten komunikat nie posiada dokumentacji. Jeśli wiesz gdzie lub jak ten komunikat jest używany, możesz pomóc innym tłumaczom przez dodanie dokumentacji do tego komunikatu.

Tekst źródłowy komunikatu (Urynkowienie usług publicznych)
'''Literatura''': ''Administracja i zarządzanie publiczne. Nauka o współczesnej administracji'', red. D. Sześciło, Warszawa 2014 ■ O. Lissowski, ''Usługi publiczne i usługi w interesie ogólnym – koncepcja i niektóre problemy instytucjonalne marketyzacyjnej modernizacji świadczenia usług publicznych w unii europejskiej'', „Zeszyty Naukowe Politechniki. Organizacja i Zarządzanie” 2017, nr 74 ■ ''Outsourcing usług publicznych. Model Kontraktowania Usług Publicznych. Opracowano w ramach projektu innowacyjnego testującego „Od partnerstwa do kooperacji”'', http://www.zlecaniezadan.pl/Content/biblioteka/inne/1.%20Outsourcing%20us%C5%82ug%20publicznych.pdf [dostęp: grudzień 2018]
Tłumaczenie'''Literature''': ''Administracja i zarządzanie publiczne. Nauka o współczesnej administracji'' [''Administration and public management. Science of modern administration''], ed. D. Sześciło, Warszawa 2014 ■ O. Lissowski, ''Usługi publiczne i usługi w interesie ogólnym – koncepcja i niektóre problemy instytucjonalne marketyzacyjnej modernizacji świadczenia usług publicznych w unii europejskiej'' [''Public services and general interest services – the concept and some institutional problems of the marketisational modernisation of the provision of public services in the European Union''], „Zeszyty Naukowe Politechniki. Organizacja i Zarządzanie” [Scientific notebooks of the Polytechnic. Organisation and management] 2017, no. 74 ■ ''Outsourcing usług publicznych. Model Kontraktowania Usług Publicznych. Opracowano w ramach projektu innowacyjnego testującego „Od partnerstwa do kooperacji”'' [''Outsourcing of public services. Model of Public Service Contracting. Developed as part of an innovative project testing “From partnership to cooperation”''], http://www.zlecaniezadan.pl/Content/biblioteka/inne/1.%20Outsourcing%20us%C5%82ug%20publicznych.pdf [dostęp: grudzień 2018]

Literature: Administracja i zarządzanie publiczne. Nauka o współczesnej administracji [Administration and public management. Science of modern administration], ed. D. Sześciło, Warszawa 2014 ■ O. Lissowski, Usługi publiczne i usługi w interesie ogólnym – koncepcja i niektóre problemy instytucjonalne marketyzacyjnej modernizacji świadczenia usług publicznych w unii europejskiej [Public services and general interest services – the concept and some institutional problems of the marketisational modernisation of the provision of public services in the European Union], „Zeszyty Naukowe Politechniki. Organizacja i Zarządzanie” [Scientific notebooks of the Polytechnic. Organisation and management] 2017, no. 74 ■ Outsourcing usług publicznych. Model Kontraktowania Usług Publicznych. Opracowano w ramach projektu innowacyjnego testującego „Od partnerstwa do kooperacji” [Outsourcing of public services. Model of Public Service Contracting. Developed as part of an innovative project testing “From partnership to cooperation”], http://www.zlecaniezadan.pl/Content/biblioteka/inne/1.%20Outsourcing%20us%C5%82ug%20publicznych.pdf [dostęp: grudzień 2018]

Counterliczniki